Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6583
Название: Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недоліки
Авторы: Гондаренко М. А.
Ключевые слова: реклама
Інтернет
маркетинг
Інтернет-реклама
ефективність реклами
Дата публикации: 2014
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Гондаренко М. А. Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недоліки / М. А. Гондаренко // Управління розвитком. – 2014. - №3. – С. 132 - 135
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто рекламу як сучасну складову маркетингової діяльності. Розглянуто теоретичні і методологічні аспекти комунікаційних можливостей Інтернет-реклами. Виявлено основні переваги та недоліки реклами в Інтернеті, а саме в Україні.
The article deals with advertising as part of modern marketing. Theoretical and methodological aspects of the communication capabilities of online advertising were studied studied. The key advantages and disadvantages of online advertising, namely in Ukraine were described.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6583
Располагается в коллекциях:№ 3



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.