Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 14 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2017Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваПтащенко О. В.; Амєров Д. О.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.
2019Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послугПтащенко О. В.; Кошарна В. В.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва О. М.; Птащенко О. В.
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P. A.; Lysytsya N. M.; Holodnyi G. O.; Prytychenko T. I.; Kosenkov S. I.; Aldokhina N. I.; Rozhko V. I.; Ptashchenko O. V.; Bikhova O. M.; Gron O. V.; Ruban V. V.; Liakh I. S.; Brusenko N. V.
2021Використання стратегічного маркетингового інструментарію в межах торговельного співробітництваПтащенко О. В.; Куценко К. І.