Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18376
Название: Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємства
Авторы: Птащенко О. В.
Амєров Д. О.
Ключевые слова: ділова активність
маркетинг
інтернет маркетинг
маркетингові комунікації
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємства / О. В. Птащенко, Д. О. Амєров // Освітньо–інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи : матер. другої Всеукр-ї наукової інтернет–конф., 7 груд. 2017 р. - К. : Київський нац. ун-т технологій та дизайну. - 2017. – С. 113-116.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено поняття ділової активності, її роль в економіці. Розвиток інформаційних технологій, поява і бурхливе зростання електронної комерції стали підґрунтям для розвитку Інтернет-маркетингу. Досліджено сутність інтернет-маркетинг, його історія, елементи та інструменти. Розглянуто вплив інтернет маркетингу на рівень ділової активності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18376
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Амеров+Птащенко.pdf153,86 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.