Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorАмєров Д. О.-
dc.date.accessioned2018-02-15T09:31:54Z-
dc.date.available2018-02-15T09:31:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВикористання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємства / О. В. Птащенко, Д. О. Амєров // Освітньо–інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи : матер. другої Всеукр-ї наукової інтернет–конф., 7 груд. 2017 р. - К. : Київський нац. ун-т технологій та дизайну. - 2017. – С. 113-116.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18376-
dc.description.abstractУ статті визначено поняття ділової активності, її роль в економіці. Розвиток інформаційних технологій, поява і бурхливе зростання електронної комерції стали підґрунтям для розвитку Інтернет-маркетингу. Досліджено сутність інтернет-маркетинг, його історія, елементи та інструменти. Розглянуто вплив інтернет маркетингу на рівень ділової активності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectділова активністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінтернет маркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.titleВикористання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Амеров+Птащенко.pdf153,86 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.