Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18376
Назва: Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємства
Автори: Птащенко О. В.
Амєров Д. О.
Теми: ділова активність
маркетинг
інтернет маркетинг
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємства / О. В. Птащенко, Д. О. Амєров // Освітньо–інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи : матер. другої Всеукр-ї наукової інтернет–конф., 7 груд. 2017 р. - К. : Київський нац. ун-т технологій та дизайну. - 2017. – С. 113-116.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено поняття ділової активності, її роль в економіці. Розвиток інформаційних технологій, поява і бурхливе зростання електронної комерції стали підґрунтям для розвитку Інтернет-маркетингу. Досліджено сутність інтернет-маркетинг, його історія, елементи та інструменти. Розглянуто вплив інтернет маркетингу на рівень ділової активності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18376
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Амеров+Птащенко.pdf153,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.