Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22638
Название: Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послуг
Авторы: Птащенко О. В.
Кошарна В. В.
Ключевые слова: маркетинг
банківський маркетинг
маркетинг у банківській сфері
клієнтоорієнтований маркетинг
клієнтоорієнтований підхід
фінансова інклюзія
Дата публикации: 2019
Издательство: Птащенко О. В. Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послуг / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Бізнес Інформ. – 2019. – №7. – C. 299-304.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті основні елементи фінансової інклюзії як частини клієнтоорієнтованого маркетингу та клієнтоорієнтованого підходу в сучасній системі банківських послуг. У сучасних умовах розвиток банківського бізнесу нерозривно пов'язаний з автоматизацією, впровадженням новітніх технічних засобів і передових банківських технологій по просуванню на ринок банківських продуктів і послуг, а також з пошуком інструментів, що підвищують привабливість банківських послуг, чому сприяють інновації. Фінансова інклюзія сьогодні є своєрідним інструментарієм для боротьби з банківською та фінансовою ізоляцією. Вона охоплює цілий спектр продуктів або послуг, які є або фінансовими, або нефінансовими, доступними для всіх верств населення. Використання у своїй діяльності фінансової інклюзії та клієнтоорієнтованого маркетингу у банківської установи зводиться до орієнтації та розвитку таких елементів як: культура (культура спілкування та внутрішня культура організації); технології (впровадження сучасних інформаційних та інших технологій); працівники; процеси; клієнти. Саме тому, маркетинговий чи клієнтоорієнтований підхід передбачає першочергову орієнтацію банку не на свій продукт, а на реальні потреби споживачів. Тому настільки необхідно ретельне вивчення ринку, аналіз мінливих смаків і переваг споживачів банківських послуг. Банківський службовець стає продавцем фінансових продуктів. У процесі спілкування з кожним клієнтом він покликаний визначити конкретні форми фінансового обслуговування, в яких клієнт потребує, роз'яснити йому необхідність і вигідність кожної угоди.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22638
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Кошарна.pdf810,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.