Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22638
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorКошарна В. В.-
dc.date.accessioned2020-02-10T14:15:34Z-
dc.date.available2020-02-10T14:15:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22638-
dc.description.abstractВ статті розглянуті основні елементи фінансової інклюзії як частини клієнтоорієнтованого маркетингу та клієнтоорієнтованого підходу в сучасній системі банківських послуг. У сучасних умовах розвиток банківського бізнесу нерозривно пов'язаний з автоматизацією, впровадженням новітніх технічних засобів і передових банківських технологій по просуванню на ринок банківських продуктів і послуг, а також з пошуком інструментів, що підвищують привабливість банківських послуг, чому сприяють інновації. Фінансова інклюзія сьогодні є своєрідним інструментарієм для боротьби з банківською та фінансовою ізоляцією. Вона охоплює цілий спектр продуктів або послуг, які є або фінансовими, або нефінансовими, доступними для всіх верств населення. Використання у своїй діяльності фінансової інклюзії та клієнтоорієнтованого маркетингу у банківської установи зводиться до орієнтації та розвитку таких елементів як: культура (культура спілкування та внутрішня культура організації); технології (впровадження сучасних інформаційних та інших технологій); працівники; процеси; клієнти. Саме тому, маркетинговий чи клієнтоорієнтований підхід передбачає першочергову орієнтацію банку не на свій продукт, а на реальні потреби споживачів. Тому настільки необхідно ретельне вивчення ринку, аналіз мінливих смаків і переваг споживачів банківських послуг. Банківський службовець стає продавцем фінансових продуктів. У процесі спілкування з кожним клієнтом він покликаний визначити конкретні форми фінансового обслуговування, в яких клієнт потребує, роз'яснити йому необхідність і вигідність кожної угоди.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherПтащенко О. В. Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послуг / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Бізнес Інформ. – 2019. – №7. – C. 299-304.ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectмаркетинг у банківській сферіru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтований маркетингru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідru_RU
dc.subjectфінансова інклюзіяru_RU
dc.titleСутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Кошарна.pdf810,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.