Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22638
Title: Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послуг
Authors: Птащенко О. В.
Кошарна В. В.
Keywords: маркетинг
банківський маркетинг
маркетинг у банківській сфері
клієнтоорієнтований маркетинг
клієнтоорієнтований підхід
фінансова інклюзія
Issue Date: 2019
Publisher: Птащенко О. В. Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послуг / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Бізнес Інформ. – 2019. – №7. – C. 299-304.
Abstract: В статті розглянуті основні елементи фінансової інклюзії як частини клієнтоорієнтованого маркетингу та клієнтоорієнтованого підходу в сучасній системі банківських послуг. У сучасних умовах розвиток банківського бізнесу нерозривно пов'язаний з автоматизацією, впровадженням новітніх технічних засобів і передових банківських технологій по просуванню на ринок банківських продуктів і послуг, а також з пошуком інструментів, що підвищують привабливість банківських послуг, чому сприяють інновації. Фінансова інклюзія сьогодні є своєрідним інструментарієм для боротьби з банківською та фінансовою ізоляцією. Вона охоплює цілий спектр продуктів або послуг, які є або фінансовими, або нефінансовими, доступними для всіх верств населення. Використання у своїй діяльності фінансової інклюзії та клієнтоорієнтованого маркетингу у банківської установи зводиться до орієнтації та розвитку таких елементів як: культура (культура спілкування та внутрішня культура організації); технології (впровадження сучасних інформаційних та інших технологій); працівники; процеси; клієнти. Саме тому, маркетинговий чи клієнтоорієнтований підхід передбачає першочергову орієнтацію банку не на свій продукт, а на реальні потреби споживачів. Тому настільки необхідно ретельне вивчення ринку, аналіз мінливих смаків і переваг споживачів банківських послуг. Банківський службовець стає продавцем фінансових продуктів. У процесі спілкування з кожним клієнтом він покликаний визначити конкретні форми фінансового обслуговування, в яких клієнт потребує, роз'яснити йому необхідність і вигідність кожної угоди.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22638
Appears in Collections:Статті (ОБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко_Кошарна.pdf810,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.