Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18373
Название: Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Авторы: Птащенко О. В.
Ключевые слова: високотехнологічний маркетинг
маркетинг
маркетинговий комплекс
комунікаційні стратегії розвитку
комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Науковий економічний журнал «ВІСНИК БЕРДЯНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУ». – Бердянськ, БУМБ, 2017. – Вип. 2(38)’2017. – С. 42-46.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуті особливості високотехнологічного маркетингу, його специфіку використання на ринку. Подано порівняльну характеристику умов застосування маркетингу та високотехнологічного маркетингу. Так, можливо зазначити, що комунікаційна стратегія, в широкому розуміння, це комплексна програма дій, яка повиннa бути спрямована на вибір оптимальних інструментів маркетингових комунікацій, їх поєднання та посилення їх синергетичного впливу на споживачів. Розглянуто особливості формування комунікаційної стратегії на ринку високотехнологічних товарів та особливості їх розвитку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко 1.pdf529,46 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.