Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 321-330 из 362.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Козубова Н. В.
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2019Innovative methods and tools for personnel international marketing developmentMishyna S. V.; Mishyn O. Y.; Parkhomenko N. O.; Мишин А. Ю.; Мишина C. В.; Пархоменко Н. А.; Мішина С. В.; Мішин О. Ю.; Пархоменко Н. О.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.
2018Економіка підприємства : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.
2023Іноземна мова (за професійним спрямуванням): готельно-ресторанний бізнесГалаган Я. В.; Драган О. А.
2023Сучасний маркетинг у цифровому просторіЛисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Ус М. І.; Скориніна-Погрібна О. В.; Бєлікова Ю. В.
2023Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКозлова І. М.; Савіна Ю. Є.
2024Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.