Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19534
Title: Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послуг
Other Titles: Маркетинг партнерских отношений в системе образовательных услуг
Marketing of partner relationships in the system of educational services
Authors: Притиченко Т. І.
Ус М. І.
Притыченко Т. И.
Ус М. И.
Pritychenko T. I.
Us M. I.
Keywords: маркетинг
партнерські відносини
освітні послуги
партнер
концепція маркетингу партнерських відносин
партнерские отношения
образовательные услуги
концепция маркетинга партнерских отношений
marketing
partnerships
educational services
partner
concerted marketing partnerships
Issue Date: 2018
Citation: Притиченко Т. І. Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послуг / Т. І. Притиченко, М. І. Ус // «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця»: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 31 травня-1 червня 2018 р.: тези доп. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018 - С. 145-146.
Abstract: Визначено сутість партнерських відносин та обгрунтувано доцільність впровадження концепції маркетингу партнерських відносин у сфері освітніх послуг. Определена сущность партнерских отношений и обоснована целесообразность внедрения концепции маркетинга партнерских отношений в сфере образовательных услуг. The essence of partnership relations is defined and the expediency of introducing the concept of marketing of partnership relations in the field of educational services is substantiated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19534
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.