Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042
Название: Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Авторы: Козлова І. М.
Савіна Ю. Є.
Ключевые слова: інформаційні ресурси
інформаційні системи
маркетинг
маркетингові дослідження
управління
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Козлова І. М. Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / І. М. Козлова, Ю. Є Савіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 389-393.
Краткий осмотр (реферат): Охарактеризовано види інформаційних ресурсів, які використовуються при прийнятті управлінських рішень, розглянуто програмні інструменти для вирішення завдань маркетингу на підприємстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.