Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042
Title: Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Козлова І. М.
Савіна Ю. Є.
Keywords: інформаційні ресурси
інформаційні системи
маркетинг
маркетингові дослідження
управління
Issue Date: 2023
Citation: Козлова І. М. Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / І. М. Козлова, Ю. Є Савіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 389-393.
Abstract: Охарактеризовано види інформаційних ресурсів, які використовуються при прийнятті управлінських рішень, розглянуто програмні інструменти для вирішення завдань маркетингу на підприємстві.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.