Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКозлова І. М.-
dc.contributor.authorСавіна Ю. Є.-
dc.date.accessioned2024-01-29T21:42:51Z-
dc.date.available2024-01-29T21:42:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКозлова І. М. Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / І. М. Козлова, Ю. Є Савіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 389-393.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042-
dc.description.abstractОхарактеризовано види інформаційних ресурсів, які використовуються при прийнятті управлінських рішень, розглянуто програмні інструменти для вирішення завдань маркетингу на підприємстві.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінформаційні ресурсиru_RU
dc.subjectінформаційні системиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.titleІнформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.