Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042
Назва: Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Козлова І. М.
Савіна Ю. Є.
Теми: інформаційні ресурси
інформаційні системи
маркетинг
маркетингові дослідження
управління
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Козлова І. М. Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / І. М. Козлова, Ю. Є Савіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 389-393.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано види інформаційних ресурсів, які використовуються при прийнятті управлінських рішень, розглянуто програмні інструменти для вирішення завдань маркетингу на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31042
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.