Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29805
Название: Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів
Авторы: Куруджи Ю. В.
Холодний Г. О.
Холодна Ю. Є.
Ключевые слова: цифрові трансформації
маркетинг
інструменти маркетингу
туристична галузь
цифровий маркетинг
цифровізація
розвиток
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Куруджи Ю. В. Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів / Ю. В. Куруджи, Г. О. Холодний, Ю. Є. Холодна // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 48.
Краткий осмотр (реферат): Доведено, що процеси цифровізації змінили підходи до організації бізнесу, в тому числі і в туристичній сфері, а існуючі виклики стимулювали зростання ділової активності в сфері онлайн. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів у інтерактивному просторі. Зазначено, що технології цифрового маркетингу здатні привернути інтерес до відповідних послуг, підвищити ефективність функціонування та кон- курентоспроможність не лише цієї сфери, а й стимулювати розвиток суміжних галузей. Узагальнено практики туристичних компаній з різних країни світу, які мають значний досвід використання інструментів цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на напрацюваннях, які представляють інтерес для вітчизняної галузі. Сформо- вано комплекс організаційних рішень для запровадження інструментів цифрового маркетингу в туристичній сфері.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29805
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття Холодний 2023.pdf216,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.