Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29805
Title: Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів
Authors: Куруджи Ю. В.
Холодний Г. О.
Холодна Ю. Є.
Keywords: цифрові трансформації
маркетинг
інструменти маркетингу
туристична галузь
цифровий маркетинг
цифровізація
розвиток
Issue Date: 2023
Citation: Куруджи Ю. В. Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів / Ю. В. Куруджи, Г. О. Холодний, Ю. Є. Холодна // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 48.
Abstract: Доведено, що процеси цифровізації змінили підходи до організації бізнесу, в тому числі і в туристичній сфері, а існуючі виклики стимулювали зростання ділової активності в сфері онлайн. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів у інтерактивному просторі. Зазначено, що технології цифрового маркетингу здатні привернути інтерес до відповідних послуг, підвищити ефективність функціонування та кон- курентоспроможність не лише цієї сфери, а й стимулювати розвиток суміжних галузей. Узагальнено практики туристичних компаній з різних країни світу, які мають значний досвід використання інструментів цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на напрацюваннях, які представляють інтерес для вітчизняної галузі. Сформо- вано комплекс організаційних рішень для запровадження інструментів цифрового маркетингу в туристичній сфері.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29805
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Холодний 2023.pdf216,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.