Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Автореферати
Бібліотека ХНЕУ ім.С.Кузнеця
Документи університету
Звіти з наукових досліджень
Навчально-науковий інститут економіки і права
Навчально-науковий інститут інформаційних технологій
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Періодичні видання
Факультет міжнародної економіки і підприємництва
Факультет підготовки іноземних громадян
Факультет фінансів і обліку
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 31-40 из 75.
назад
1
2
3
4
5
6
7
...
8
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практика
Скабіна К. Д.
2021
Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення
Пономаренко О. О.
;
Пивавар І. В.
;
Лісна І. Ф.
2022
Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня
Алдошина М. В.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
2022
Інформатика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Удовенко С. Г.
;
Затхей В. А.
;
Бринза Н. О.
2022
Економіка та менеджмент бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» першого (бакалаврського) рівня
Кривобок К. В.
;
Канова А. О.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»
Веретенникова А. Б.
;
Каф’ян В. А.
2022
Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану
Небилиця О. А.
Просмотр
Автор
7
Небилиця О. А.
5
Алдошина М. В.
5
Родіонов С. О.
5
Рожко В. І.
4
Лисиця Н. М.
3
Афанасьєва О. М.
3
Лісна І. Ф.
3
Пасько М. І.
3
Пономаренко О. О.
3
Птащенко О. В.
.
дальше >
Тема
11
споживач
11
товар
10
ціна
9
збут
9
комунікація
9
маркетингові комунікації
9
просування
8
підприємство
8
управління
7
менеджмент
.
дальше >
по дате выпуска
27
2020
25
2022
23
2021