Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26105
Название: Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практика
Авторы: Скабіна К. Д.
Ключевые слова: комунікації
комунікаційні стратегії
маркетингові комунікації
маркетинг
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Скабіна К. Д. Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практика / К. Д. Скабіна // Соціокультурні аспекти соціальних комунікацій в епоху нових медіа: матеріали І міжвуз. студ. наук.-практ. конф. «Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи», 11 бер. 2021 р. : тези допов. ‒ Київ: НАУ, 2021. ‒ С. 66-71.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто поняття комунікаційна стратегія, її різновиди та наведені приклади стратегій різних компаній. Використано методи контент-аналізу, систематизування та узагальнення. Запропоновано шляхи удосконалення комунікаційних стратегій організацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26105
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Скабiна_стаття_диплом.pdf226,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.