Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26105
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСкабіна К. Д.-
dc.date.accessioned2021-09-15T12:27:45Z-
dc.date.available2021-09-15T12:27:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСкабіна К. Д. Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практика / К. Д. Скабіна // Соціокультурні аспекти соціальних комунікацій в епоху нових медіа: матеріали І міжвуз. студ. наук.-практ. конф. «Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи», 11 бер. 2021 р. : тези допов. ‒ Київ: НАУ, 2021. ‒ С. 66-71.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26105-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття комунікаційна стратегія, її різновиди та наведені приклади стратегій різних компаній. Використано методи контент-аналізу, систематизування та узагальнення. Запропоновано шляхи удосконалення комунікаційних стратегій організацій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectкомунікаційні стратегіїru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.titleКомунікаційна стратегія: теорія, етапи і практикаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Скабiна_стаття_диплом.pdf226,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.