Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26105
Назва: Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практика
Автори: Скабіна К. Д.
Теми: комунікації
комунікаційні стратегії
маркетингові комунікації
маркетинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Скабіна К. Д. Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практика / К. Д. Скабіна // Соціокультурні аспекти соціальних комунікацій в епоху нових медіа: матеріали І міжвуз. студ. наук.-практ. конф. «Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи», 11 бер. 2021 р. : тези допов. ‒ Київ: НАУ, 2021. ‒ С. 66-71.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття комунікаційна стратегія, її різновиди та наведені приклади стратегій різних компаній. Використано методи контент-аналізу, систематизування та узагальнення. Запропоновано шляхи удосконалення комунікаційних стратегій організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26105
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скабiна_стаття_диплом.pdf226,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.