Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25081
Название: Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення
Авторы: Пономаренко О. О.
Пивавар І. В.
Лісна І. Ф.
Ключевые слова: маркетинг
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
маркетингова інформація
конкурентне середовище
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Пономаренко О. О. Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення / О. О. Пономаренко, І. В. Пивавар, І. Ф. Лісна // Бізнес Інформ. – 2021. – №1. – C. 334–345.
Краткий осмотр (реферат): У статті дана оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення. Економічний потенціал маркетингової діяльності являє собою кінцевий економічний результат упровадження відповідних заходів маркетингового характеру, похідну від досягнення позитивного результату від реалізації маркетингових рішень при оптимальних витратах матеріальних і фінансових коштів з урахуванням виконання планових завдань. Розгортання процесів міжнародної економічної інтеграції в ході глобалізації системи світогос-подарських зв’язків обумовлює взаємопроникнення окремих національних господарств, узгодження дій урядів у виробленні економічної політики, що відповідає інтересам усіх, хто бере участь в інтеграційному процесі сторін, а також щодо третіх країн. Інтеграція забезпечується концен-трацією та переплетенням капіталів. Інтеграційні процеси носять раціо-нальний характер, здобуваючи форму об’єднань, спрямованих на досяг-нення загальних економічних цілей учасників. Конкурентні переваги ви-никають у результаті суперництва при проєктуванні, виробництві, ре-алізації й експлуатації продукції. На їхнє формування серйозний вплив чинить конкурентне середовище: потенційні та діючі конкуренти, спожи-вачі продукції та постачальники, виробники товарів-замінників, а також державне регулювання. У цих умовах формування конкурентних переваг трансформується в завдання активної адаптації системи управління підприємством до змін конкурентного середовища. При цьому реальні позитивні результати досягаються там, де дана робота доведена до рівня технологій управління.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25081
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2021-1_0-pages-334_345 (1).pdf578,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.