Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25081
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПономаренко О. О.-
dc.contributor.authorПивавар І. В.-
dc.contributor.authorЛісна І. Ф.-
dc.date.accessioned2021-03-30T08:25:50Z-
dc.date.available2021-03-30T08:25:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко О. О. Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення / О. О. Пономаренко, І. В. Пивавар, І. Ф. Лісна // Бізнес Інформ. – 2021. – №1. – C. 334–345.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25081-
dc.description.abstractУ статті дана оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення. Економічний потенціал маркетингової діяльності являє собою кінцевий економічний результат упровадження відповідних заходів маркетингового характеру, похідну від досягнення позитивного результату від реалізації маркетингових рішень при оптимальних витратах матеріальних і фінансових коштів з урахуванням виконання планових завдань. Розгортання процесів міжнародної економічної інтеграції в ході глобалізації системи світогос-подарських зв’язків обумовлює взаємопроникнення окремих національних господарств, узгодження дій урядів у виробленні економічної політики, що відповідає інтересам усіх, хто бере участь в інтеграційному процесі сторін, а також щодо третіх країн. Інтеграція забезпечується концен-трацією та переплетенням капіталів. Інтеграційні процеси носять раціо-нальний характер, здобуваючи форму об’єднань, спрямованих на досяг-нення загальних економічних цілей учасників. Конкурентні переваги ви-никають у результаті суперництва при проєктуванні, виробництві, ре-алізації й експлуатації продукції. На їхнє формування серйозний вплив чинить конкурентне середовище: потенційні та діючі конкуренти, спожи-вачі продукції та постачальники, виробники товарів-замінників, а також державне регулювання. У цих умовах формування конкурентних переваг трансформується в завдання активної адаптації системи управління підприємством до змін конкурентного середовища. При цьому реальні позитивні результати досягаються там, де дана робота доведена до рівня технологій управління.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговий потенціалru_RU
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectконкурентне середовищеru_RU
dc.titleОцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищенняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2021-1_0-pages-334_345 (1).pdf578,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.