Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/524
Назва: НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА ВИБІР СПОЖИВАЧА
Автори: Галенко К. С.
Теми: нейромаркетинг
вплив
поведінка споживача
психологія
емоції
відчуття
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Галенко К.С. Негативний вплив нейромаркетингу на вибір споживача / К.С. Галенко // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 161 - 163
Короткий огляд (реферат): Акцентовано увагу на технологіях нейромаркетингу, які часто використовують не соціально відповідальні продавці, ставлячи перед собою мету в збільшенні обсягів продажів будь-яким шляхом, не надаючи значення здоров'ю та моральності людини.
The attention in this article is accented on neuromarketing technologies, which are often not socially responsible sellers, setting a goal to increase sales in any way, without regard for the health and morality of man.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/524
Розташовується у зібраннях:№5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.