Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/524
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГаленко К. С.-
dc.date.accessioned2012-05-30T06:40:59Z-
dc.date.available2012-05-30T06:40:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаленко К.С. Негативний вплив нейромаркетингу на вибір споживача / К.С. Галенко // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 161 - 163en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/524-
dc.description.abstractАкцентовано увагу на технологіях нейромаркетингу, які часто використовують не соціально відповідальні продавці, ставлячи перед собою мету в збільшенні обсягів продажів будь-яким шляхом, не надаючи значення здоров'ю та моральності людини.en_US
dc.description.abstractThe attention in this article is accented on neuromarketing technologies, which are often not socially responsible sellers, setting a goal to increase sales in any way, without regard for the health and morality of man.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectнейромаркетингen_US
dc.subjectвпливen_US
dc.subjectповедінка споживачаen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.subjectвідчуттяen_US
dc.titleНЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА ВИБІР СПОЖИВАЧАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.133.13en_US
Располагается в коллекциях:№5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Галенко К.С. Негативний вплив нейромаркетингу на вибір споживача.pdf377,38 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.