Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/524
Title: НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА ВИБІР СПОЖИВАЧА
Authors: Галенко К. С.
Keywords: нейромаркетинг
вплив
поведінка споживача
психологія
емоції
відчуття
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Галенко К.С. Негативний вплив нейромаркетингу на вибір споживача / К.С. Галенко // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 161 - 163
Abstract: Акцентовано увагу на технологіях нейромаркетингу, які часто використовують не соціально відповідальні продавці, ставлячи перед собою мету в збільшенні обсягів продажів будь-яким шляхом, не надаючи значення здоров'ю та моральності людини.
The attention in this article is accented on neuromarketing technologies, which are often not socially responsible sellers, setting a goal to increase sales in any way, without regard for the health and morality of man.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/524
Appears in Collections:№5



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.