Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5205
Назва: Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікації
Автори: Бесага П. О.
Теми: маркетинг
реклама
алкоголізм
соціальна відповідальність
ефективність реклами
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Бесага П. О. Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікації / П. О. Бесага //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 19 - 21
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та їхнього впливу на швидке зростання алкогольної залежності серед української молоді, що викликає величезні матеріальні і моральні втрати для суспільства.
The article analyzes some of the shortcomings of the Law of Ukraine "On Advertising" and their influence on the rapid growth of alcohol dependence among Ukrainian youth, which causes huge material and moral losses to society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5205
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.