Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5205
Title: Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікації
Authors: Бесага П. О.
Keywords: маркетинг
реклама
алкоголізм
соціальна відповідальність
ефективність реклами
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Бесага П. О. Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікації / П. О. Бесага //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 19 - 21
Abstract: Проведено аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та їхнього впливу на швидке зростання алкогольної залежності серед української молоді, що викликає величезні матеріальні і моральні втрати для суспільства.
The article analyzes some of the shortcomings of the Law of Ukraine "On Advertising" and their influence on the rapid growth of alcohol dependence among Ukrainian youth, which causes huge material and moral losses to society.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5205
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.