Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5205
Название: Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікації
Авторы: Бесага П. О.
Ключевые слова: маркетинг
реклама
алкоголізм
соціальна відповідальність
ефективність реклами
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Бесага П. О. Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікації / П. О. Бесага //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 19 - 21
Краткий осмотр (реферат): Проведено аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та їхнього впливу на швидке зростання алкогольної залежності серед української молоді, що викликає величезні матеріальні і моральні втрати для суспільства.
The article analyzes some of the shortcomings of the Law of Ukraine "On Advertising" and their influence on the rapid growth of alcohol dependence among Ukrainian youth, which causes huge material and moral losses to society.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5205
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.