Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5123
Назва: Організація і управління міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Организация и управление международной маркетинговой деятельности предприятия
The organization and management of international marketing activities of the enterprise
Автори: Іванова О. С.
Иванова О. С.
Ivanova O. S.
Теми: організація маркетингової діяльності
управління маркетингом
міжнародний маркетинг
маркетингові заходи
рекламна кампанія
организация маркетинговой деятельности
управление маркетингом
международный маркетинг
маркетинговые мероприятия
рекламная кампания
business marketing
marketing management
international marketing
marketing events
advertising campaign
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Іванова О.С. Організація і управління міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / О.С. Іванова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі розглядаються теоретико-методичні засади та комплексний підхід до організації та управління маркетингової діяльності ПАТ Харківського кабельного заводу «Південкабель».
В дипломной работе рассматриваются теоретико-методические основы и комплексный подход к организации и управлению маркетинговой деятельности ПАО Харьковского кабельного завода «Южкабель».
This research paper examines theoretical and methodological framework and an integrated approach to organizing and managing marketing activities PJSC Kharkiv cable plant "Yuzhkabel".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5123
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.