Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5123
Title: Організація і управління міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Организация и управление международной маркетинговой деятельности предприятия
The organization and management of international marketing activities of the enterprise
Authors: Іванова О. С.
Иванова О. С.
Ivanova O. S.
Keywords: організація маркетингової діяльності
управління маркетингом
міжнародний маркетинг
маркетингові заходи
рекламна кампанія
организация маркетинговой деятельности
управление маркетингом
международный маркетинг
маркетинговые мероприятия
рекламная кампания
business marketing
marketing management
international marketing
marketing events
advertising campaign
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Іванова О.С. Організація і управління міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / О.С. Іванова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: У дипломній роботі розглядаються теоретико-методичні засади та комплексний підхід до організації та управління маркетингової діяльності ПАТ Харківського кабельного заводу «Південкабель».
В дипломной работе рассматриваются теоретико-методические основы и комплексный подход к организации и управлению маркетинговой деятельности ПАО Харьковского кабельного завода «Южкабель».
This research paper examines theoretical and methodological framework and an integrated approach to organizing and managing marketing activities PJSC Kharkiv cable plant "Yuzhkabel".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5123
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.