Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5045
Назва: МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО СПЕЦИФІКА В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
Автори: Івахно В. В.
Теми: банківський маркетинг
банківська сфера
депозити
маркетинговий інструментарій
кредитування
фінансова криза
стратегія банку
сегментування
івент-маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Івахно В. В. Маркетинг та його специфіка в банківській сфері України / В. В. Івахно // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 61-63
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетин¬гу у сучасних умовах, визначено основні види та інструменти маркетингу відносин. Досліджено функціонування банківського менеджменту в умовах кризи та посткризового стану економіки
The article reviews the main trends and characteristics of bank marketing in modern conditions. The main types and instruments of relationship marketing are defined. Bank operation management in crisis and post-crisis economy is studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5045
Розташовується у зібраннях:№20



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.