Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5045
Название: МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО СПЕЦИФІКА В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
Авторы: Івахно В. В.
Ключевые слова: банківський маркетинг
банківська сфера
депозити
маркетинговий інструментарій
кредитування
фінансова криза
стратегія банку
сегментування
івент-маркетинг
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Івахно В. В. Маркетинг та його специфіка в банківській сфері України / В. В. Івахно // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 61-63
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетин¬гу у сучасних умовах, визначено основні види та інструменти маркетингу відносин. Досліджено функціонування банківського менеджменту в умовах кризи та посткризового стану економіки
The article reviews the main trends and characteristics of bank marketing in modern conditions. The main types and instruments of relationship marketing are defined. Bank operation management in crisis and post-crisis economy is studied.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5045
Располагается в коллекциях:№20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Івахно В. В. Маркетинг та його специфіка в банківській сфері України.pdf268,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.