Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5045
Title: МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО СПЕЦИФІКА В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
Authors: Івахно В. В.
Keywords: банківський маркетинг
банківська сфера
депозити
маркетинговий інструментарій
кредитування
фінансова криза
стратегія банку
сегментування
івент-маркетинг
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Івахно В. В. Маркетинг та його специфіка в банківській сфері України / В. В. Івахно // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 61-63
Abstract: Розглянуто основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетин¬гу у сучасних умовах, визначено основні види та інструменти маркетингу відносин. Досліджено функціонування банківського менеджменту в умовах кризи та посткризового стану економіки
The article reviews the main trends and characteristics of bank marketing in modern conditions. The main types and instruments of relationship marketing are defined. Bank operation management in crisis and post-crisis economy is studied.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5045
Appears in Collections:№20



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.