Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4741
Назва: THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY
Автори: Sorokotiazhenko K. S.
Теми: commercial advertising
social advertising
brand
media users
customers
national creativity
advertising agencies
employment
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Sorokotiazhenko K. THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY / K. Sorokotiazhenko // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 137 - 139
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problems of advertising in modern society. Different approaches to advertising were regarded. Some ways advertisements influence consumers were revealed. The strategies of successful advertising were outlined and the consequences of advertising were analyzed.
Розглянуто деякі проблеми рекламної діяльності у сучасному суспільстві, різні підходи до реклами. Розкрито шляхи впливу реклами на споживача. Досліджено стратегії успішної рекламної діяльності та проаналізовані її можливі наслідки.
Рассмотрены некоторые проблемы рекламной деятельности в современном обществе, различные подходы к этой деятельности. Исследованы стратегии успешной рекламной деятельности и проанализированы ее возможные последствия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4741
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sorokotiazhenko K. THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY.pdf238,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.