Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4741
Title: THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY
Authors: Sorokotiazhenko K. S.
Keywords: commercial advertising
social advertising
brand
media users
customers
national creativity
advertising agencies
employment
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Sorokotiazhenko K. THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY / K. Sorokotiazhenko // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 137 - 139
Abstract: The article deals with the problems of advertising in modern society. Different approaches to advertising were regarded. Some ways advertisements influence consumers were revealed. The strategies of successful advertising were outlined and the consequences of advertising were analyzed.
Розглянуто деякі проблеми рекламної діяльності у сучасному суспільстві, різні підходи до реклами. Розкрито шляхи впливу реклами на споживача. Досліджено стратегії успішної рекламної діяльності та проаналізовані її можливі наслідки.
Рассмотрены некоторые проблемы рекламной деятельности в современном обществе, различные подходы к этой деятельности. Исследованы стратегии успешной рекламной деятельности и проанализированы ее возможные последствия.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4741
Appears in Collections:№18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sorokotiazhenko K. THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY.pdf238,23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.