Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4564
Назва: PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT
Автори: Zozulya, M.
Теми: creation of brand
promotion of brand
problems of brand
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Zozulya M. PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT / M. Zozulya // Управління розвитком. - 2013. - №19. - С. 168-169
Короткий огляд (реферат): The article deals with the creation and promotion of the company brand. The essence of the brand concept, the stages of creating and promoting brands and problems of Ukrainian brands are studied.
Розглянуто проблему створення і просування бренда компанії. Досліджено суть поняття "бренд", етапи створення і просування брендів і проблеми українських брендів.
Рассмотрена проблема создания и продвижения бренда компании. Исследованы суть понятия "бренд", этапы создания и продвижения брендов и проблемы украинских брендов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4564
Розташовується у зібраннях:№19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M. Zozulya PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT.pdf195,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.