Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4564
Title: PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT
Authors: Zozulya, M.
Keywords: creation of brand
promotion of brand
problems of brand
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Zozulya M. PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT / M. Zozulya // Управління розвитком. - 2013. - №19. - С. 168-169
Abstract: The article deals with the creation and promotion of the company brand. The essence of the brand concept, the stages of creating and promoting brands and problems of Ukrainian brands are studied.
Розглянуто проблему створення і просування бренда компанії. Досліджено суть поняття "бренд", етапи створення і просування брендів і проблеми українських брендів.
Рассмотрена проблема создания и продвижения бренда компании. Исследованы суть понятия "бренд", этапы создания и продвижения брендов и проблемы украинских брендов.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4564
Appears in Collections:№19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M. Zozulya PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT.pdf195,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.