Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/396
Назва: Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування
Автори: Свєшнікова М. В.
Теми: розрахунково-касове обслуговування
дистанційне банківське обслуговування
безготівковий розрахунок
Інтернет-банкінг
SMS-банкінг
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Свєшнікова М. В. Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування / М. В. Свэшныкова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 102 - 104
Короткий огляд (реферат): Розглянуто шляхи вдосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх переваги та недоліки.
Ways to improve cash servicing of commercial banks are сonsidered and their strengths and weaknesses are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/396
Розташовується у зібраннях:№4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.