Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/396
Title: Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування
Authors: Свєшнікова М. В.
Keywords: розрахунково-касове обслуговування
дистанційне банківське обслуговування
безготівковий розрахунок
Інтернет-банкінг
SMS-банкінг
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Свєшнікова М. В. Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування / М. В. Свэшныкова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 102 - 104
Abstract: Розглянуто шляхи вдосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх переваги та недоліки.
Ways to improve cash servicing of commercial banks are сonsidered and their strengths and weaknesses are identified.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/396
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.