Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/396
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСвєшнікова М. В.-
dc.date.accessioned2012-05-17T06:54:19Z-
dc.date.available2012-05-17T06:54:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСвєшнікова М. В. Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування / М. В. Свэшныкова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 102 - 104en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/396-
dc.description.abstractРозглянуто шляхи вдосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх переваги та недоліки.en_US
dc.description.abstractWays to improve cash servicing of commercial banks are сonsidered and their strengths and weaknesses are identified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрозрахунково-касове обслуговуванняen_US
dc.subjectдистанційне банківське обслуговуванняen_US
dc.subjectбезготівковий розрахунокen_US
dc.subjectІнтернет-банкінгen_US
dc.subjectSMS-банкінгen_US
dc.titleШляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговуванняen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc336.717.13:004.78en_US
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.