Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3929
Назва: Проблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україні
Автори: Жирнова К. О.
Теми: суспільство
охорона здоров’я
реклама
лікарські засоби
медицина
споживач
бренд
Дата публікації: 2013
Видавництво: ГО Причорноморська фундація права
Бібліографічний опис: Жирнова К. О. Проблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україні / К.О. Жирнова // Актуальні питання публічного та приватного права. – Одеса: ГО Причорноморська фундація права, 2013. – № 2 (02). – С. 29-33
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні проблемні аспекти в галузі реклами брендів лікарських препаратів в Україні. Досліджено діючі нормативно-правові акти з цього питання. Визначено основні недоліки діючого законодавства України в сфері реклами. Запропоновано можливі шляхи вирішення виявлених проблем
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929
Розташовується у зібраннях:Статті (ПРЕ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.