Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3929
Название: Проблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україні
Авторы: Жирнова К. О.
Ключевые слова: суспільство
охорона здоров’я
реклама
лікарські засоби
медицина
споживач
бренд
Дата публикации: 2013
Издательство: ГО Причорноморська фундація права
Библиографическое описание: Жирнова К. О. Проблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україні / К.О. Жирнова // Актуальні питання публічного та приватного права. – Одеса: ГО Причорноморська фундація права, 2013. – № 2 (02). – С. 29-33
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні проблемні аспекти в галузі реклами брендів лікарських препаратів в Україні. Досліджено діючі нормативно-правові акти з цього питання. Визначено основні недоліки діючого законодавства України в сфері реклами. Запропоновано можливі шляхи вирішення виявлених проблем
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929
Располагается в коллекциях:Статті (ПРЕ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.