Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3929
Title: Проблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україні
Authors: Жирнова К. О.
Keywords: суспільство
охорона здоров’я
реклама
лікарські засоби
медицина
споживач
бренд
Issue Date: 2013
Publisher: ГО Причорноморська фундація права
Citation: Жирнова К. О. Проблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україні / К.О. Жирнова // Актуальні питання публічного та приватного права. – Одеса: ГО Причорноморська фундація права, 2013. – № 2 (02). – С. 29-33
Abstract: Розглянуто основні проблемні аспекти в галузі реклами брендів лікарських препаратів в Україні. Досліджено діючі нормативно-правові акти з цього питання. Визначено основні недоліки діючого законодавства України в сфері реклами. Запропоновано можливі шляхи вирішення виявлених проблем
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929
Appears in Collections:Статті (ПРЕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.