Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3918
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЦІННОСТІ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Ободовська О. Ю.
Теми: виготовлення нової продукції
результативність науково-дослідних розробок
інтегральний показник
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ободовська О.Ю. Визначення соціальної та економічної цінності нової продукції / О.Ю. Ободовська // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 79 - 81
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес та проаналізовано методику оцінки результативності виготовлення нової продукції, визначено критерії оцінки результативності науково-дослідних проектів.
Рассмотрен процесс и проанализирована методика оценки результативности производства новой продукции, определены критерии оценки результативности научно-исследовательских проектов.
The article deals with the process of assessing the perfomance of manufacturing new products, analyzes the methodology of its assessment, defines the criteria of evaluating research projects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3918
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.