Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3918
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОбодовська О. Ю.-
dc.date.accessioned2013-10-03T10:12:45Z-
dc.date.available2013-10-03T10:12:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОбодовська О.Ю. Визначення соціальної та економічної цінності нової продукції / О.Ю. Ободовська // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 79 - 81en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3918-
dc.description.abstractРозглянуто процес та проаналізовано методику оцінки результативності виготовлення нової продукції, визначено критерії оцінки результативності науково-дослідних проектів.en_US
dc.description.abstractРассмотрен процесс и проанализирована методика оценки результативности производства новой продукции, определены критерии оценки результативности научно-исследовательских проектов.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the process of assessing the perfomance of manufacturing new products, analyzes the methodology of its assessment, defines the criteria of evaluating research projects.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectвиготовлення нової продукціїen_US
dc.subjectрезультативність науково-дослідних розробокen_US
dc.subjectінтегральний показникen_US
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЦІННОСТІ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.5:658.624en_US
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.