Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3918
Title: ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЦІННОСТІ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Ободовська О. Ю.
Keywords: виготовлення нової продукції
результативність науково-дослідних розробок
інтегральний показник
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Ободовська О.Ю. Визначення соціальної та економічної цінності нової продукції / О.Ю. Ободовська // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 79 - 81
Abstract: Розглянуто процес та проаналізовано методику оцінки результативності виготовлення нової продукції, визначено критерії оцінки результативності науково-дослідних проектів.
Рассмотрен процесс и проанализирована методика оценки результативности производства новой продукции, определены критерии оценки результативности научно-исследовательских проектов.
The article deals with the process of assessing the perfomance of manufacturing new products, analyzes the methodology of its assessment, defines the criteria of evaluating research projects.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3918
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.