Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3726
Назва: ОСНОВНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Овсійчук О. В.
Теми: стратегічний аналіз
торговельне підприємство
метод
організація аналізу
поняття
етапи здійснення
фактор
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Овсійчук О.В. Основні аспекти стратегічного аналізу діяльності торговельних підприємств / О.В. Овсійчук // Управління розвитком. - 2013. - №11. - С. 16 - 18
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність стратегічного аналізу, досліджено методологічні та організаційні положення стратегічного аналізу діяльності торговельного підприємства, розроблено основні етапи здійснення стратегічного аналізу та визначено його роль на підприємствах торгівлі.
Определена сущность стратегического анализа, исследованы методологические и организационные положения стратегического анализа деятельности торгового пред¬приятия, разработаны основные этапы осуществления стратегического анализа и определена его роль на предприятиях торговли.
The author defines the essence of strategic analysis, researches methodology and organizational provisions of commercial enterprises strategic analysis, developed the basic steps of providing strategic analysis and determined its role in trade companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3726
Розташовується у зібраннях:№11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.