Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3726
Title: ОСНОВНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Овсійчук О. В.
Keywords: стратегічний аналіз
торговельне підприємство
метод
організація аналізу
поняття
етапи здійснення
фактор
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Овсійчук О.В. Основні аспекти стратегічного аналізу діяльності торговельних підприємств / О.В. Овсійчук // Управління розвитком. - 2013. - №11. - С. 16 - 18
Abstract: Визначено сутність стратегічного аналізу, досліджено методологічні та організаційні положення стратегічного аналізу діяльності торговельного підприємства, розроблено основні етапи здійснення стратегічного аналізу та визначено його роль на підприємствах торгівлі.
Определена сущность стратегического анализа, исследованы методологические и организационные положения стратегического анализа деятельности торгового пред¬приятия, разработаны основные этапы осуществления стратегического анализа и определена его роль на предприятиях торговли.
The author defines the essence of strategic analysis, researches methodology and organizational provisions of commercial enterprises strategic analysis, developed the basic steps of providing strategic analysis and determined its role in trade companies.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3726
Appears in Collections:№11



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.