Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3148
Назва: ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРОВ НА РЫНКЕ
Автори: Проголаева Е. В.
Теми: позиционирование
сегментация
критерии сегментации
целевая аудитория
стратегии позиционирования
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Проголаева Е.В. Позиционирование товаров на рынке / Е.В. Проголаева // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 15 - 16
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено понятие "позиционирование", особенности позиционирования товаров и основные ошибки, допускаемые при осуществлении этого процесса на предприятии. Определена непосредственная связь между процессами сегментирования и позиционирования на предприятии.
Розглянуто поняття "позиціонування", його особливості та основні помилки, які можливі при здійс-ненні цього процесу на підприємстві. Визначено безпосередній взаємозв’язок між процесами сегментування та позиціонування на підприємстві.
The article analyses the "positioning" concept, the features and the main mistakes of this process at an enterprise. Also it defines the connection of the processes of segmentation and positioning in the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3148
Розташовується у зібраннях:№4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проголаева Е.В. ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРОВ НА РЫНКЕ.pdf389,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.